In de laatste editie van het STRRN Magazine wordt veel aandacht geschonken aan het gedachtegoed van Dutch Cuisine dat gebaseerd is op vijf principes die duurzaam zijn voor mens, dier en milieu. Uiteraard komt ook onze Nederlandse eetcultuur uitgebreid aan bod. Zo is onze eetcultuur meer dan de horeca, het restaurant en het eten op het bord. Er zit een hele belevening omheen, die gevormd is door onze cultuur, ons landschap, onze geschiedenis, het verhaal, de mensen die erachter zitten, de producten en receptuur die hier uit voortkomen.
Inmiddels is Dutch Cuisine uitgegroeid tot een nationale beweging, waarbij de focus ligt op de duurzaamheid van de Nederlandse voedselconsumptie en onze bijzondere eetcultuur. De Hollandse keuken is zoveel meer dan stamppot, snert, bitterballen en rauwe haring met uitjes en een vlaggetje. Dit alles zien we terug in de gerechten die onze ambassadeurs met veel passie dagelijks serveren aan hun gasten..
Toonaangevende Dutch Cuisine ambassadeurs zoals Jonnie Boer en Angelique Schmeinck presenteren hun prachtige signature dishes in dit magazine. Tevens wordt de samenwerking tussen Dutch Cuisine en haar ambassadeurs belicht.
Wil je meer weten hierover of abonnee worden van het magazine? Klik dan hier.